T@wo Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Tja, Jag ska nu försöka förklara vad jag menar... Jag söker ett program som spelar in vad som händer på datorskärmen eller en bit av datorskärmen. Filmen som blir sen ska man till exempel kunna se på i Mediaspelare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Hej. du kan bla. använda camtasia studio eller snagit, bra program men kostar pengar efter en tids prövande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Här är ett till.... inte heller gratis, dessvärre! :- My Screen Recorder Pro v2.67 @ http://www.deskshare.com/msrpro.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 camtasia studio som tobias84 föreslår, föreslog jag åt stenis när han frågade om precis samma sak... han provde det och blev nöjd har jag för mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Tja,Jag ska nu försöka förklara vad jag menar... Jag söker ett program som spelar in vad som händer på datorskärmen eller en bit av datorskärmen. Filmen som blir sen ska man till exempel kunna se på i Mediaspelare. Desktop Activity Recorder http://www.gratissaker.com/desktop-activit...er-pa-din-skarm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@wo Posted June 30, 2008 Author Share Posted June 30, 2008 Tack för svaren... Fick veta vad jag ville veta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Hypercam är det väldigt många som använder för att lägga in videos på YouTube. Har sett många "unregistred hypercam" på Youtube videos vid det här laget. Skall visst vara ett riktigt bra program. Tyvärr inte gratis. http://www.hyperionics.com/hc/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@wo Posted July 4, 2008 Author Share Posted July 4, 2008 Tog HyperCam eftersom det var ganska enkelt och reklamen i toppen av bilden inte spelade någon roll. Men när min kompis ska spela upp filmerna i sin dator då han använder sig av VLC Media Player så blir bilden bara svart eller grå. Det är en avi fil. Någon som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linnet Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 inte rätt codec kanske!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@wo Posted July 4, 2008 Author Share Posted July 4, 2008 Hur vet jag vilken codec jag ska ha då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T@wo Posted July 4, 2008 Author Share Posted July 4, 2008 Löst det nu, installerade Quicktime player 9.5 så gick det att se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts