Gå till innehåll

vLite på svenska?


e-son

Använder du vLite, och skulle du i så fall vilja ha den på svenska?  

38 medlemmar har röstat

  1. 1.

    • Ja, en svensk översättning är precis det som saknas!
      10
    • Ja, jag skulle troligen använda en svensk översättning, men klarar mig lika bra utan!
      3
    • Nej, jag använder aldrig svenska översättningar!
      1


Recommended Posts

Bra jobbat e-son med översättningen. Har inte kollat själv men bara att nån tar sig tid att översätta tycker jag är schysst. Hoppas du som gengäld får något för det.

Jag har själv aldrig hört talas om vLite men såg lite skärmdumpar o vad jag förstår (kan ha missuppfattat) så kan man välja vad som skall installeras med vista?

Går det avinstallera, efter man redan installerat vista också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra jobbat e-son med översättningen. Har inte kollat själv men bara att nån tar sig tid att översätta tycker jag är schysst. Hoppas du som gengäld får något för det.

Jag har själv aldrig hört talas om vLite men såg lite skärmdumpar o vad jag förstår (kan ha missuppfattat) så kan man välja vad som skall installeras med vista?

Går det avinstallera, efter man redan installerat vista också?

Nej, programmet är till för att skapa en anpassad installations-dvd! Man kan ta bort komponenter man inte behöver, och lägga till Servicepackar, uppdateringar m.m.

Vad gäller arbetet med översättningen så är det ideelt... när en duktig programerare lägger tid på att bygga bra gratisprogram, hjälper jag gärna till! Jag har översatt flera gratisprogram, och har ytterligare några på gång! Bl.a en avancerad text-editor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
Gäst Lasseska
Är det bara jag som inte kan se var filen är för nerladdning här? hittar inte den då jag vill ägga in den på vlite.. mvh

Den igår numera i vlite. Bara att välja svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...