Andreas Stenhall Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Någon som har erfarenhet av att köra boxen som kommer med IPTV-tjänsten om man har Telia(Fiber) tillsammans med Vista Media Center? Quote
e-son Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 sorry... jag har valt bort TV-tjänsterna. Tittar aldrig på TV ändå. Har bara sett lite av det hos grannarna, dock aldrig i kombination med Vista Media Center! Quote
Andreas Stenhall Posted July 2, 2008 Author Posted July 2, 2008 Ok, detta blir en liten nöt att knäcka med andra ord Lär väl bli en liten guide när jag fått allt att fungera! Quote
e-son Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 Ok, detta blir en liten nöt att knäcka med andra ord Lär väl bli en liten guide när jag fått allt att fungera! Låter bra! Eftersom jag har fått den tvivelaktiga äran att ta hand om några av grannarnas datorer, så finns en viss risk att jag åker på att konfa något liknande i framtiden! ;D Quote
hampus bergquist Posted December 26, 2008 Posted December 26, 2008 Hej, jag är i precis samma situation som du "Stenis". Kan du inte lägga upp någon kort beskrivning om hur du gick till väga och skriva lite om dina erfarenheter? Det sägs att livskvaliteten blir dålig när bilden väl hamnar på tv/datorskärm i och med att det har skett så många omvandlingar mellan digital och analog signal eller vad säger du? Quote
Recommended Posts