skitpc Posted July 14, 2008 Posted July 14, 2008 Tjenare.. har precis köpt en ny data, Med Windows Vista Home Premium Och det blir fel hela tiden när jag installerar olika problem och även spel. Tex när jag installerade windows live messenger så kommer det här felmeddelandet upp - Ett fel uppstod när följande katalog skulle skapas C:ProgramDataMicrosoftWindows det var fär de gick fel när jag installerade Steamoxå asså i C:ProgramData, och kag förstår inte varför för den mapppen är helt tom.. finns inget i den.. Om det är nån som kan hjälpa mej så skule ja vara väldigt tacksam MVH Skitpc Quote
Andreas Stenhall Posted July 15, 2008 Posted July 15, 2008 Du ska absolut INTE ta bort ProgramData-mappen då den innehåller viktiga Windows-filer! Om den är tom så är det något väldigt mysistkt som inträffat. För att se om den verkligen är tom så tryck [Vänster Alt] och gå till Verktyg > Mappalternativ och Visning och se till att du visar dolda filer och mappar samt visar dolda operativsystemfiler. Quote
Recommended Posts