inneedforhelp Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Hejsan , Jag och min polare sitter och "lanar" och han ska dela ut lite spel men när jag går in på "Nätverk" så kan jag inte hitta hans dator utan jag ser bara min dator och routern. Hjälp mej =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mehow Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Låt mig gissa, han har windows xp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inneedforhelp Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 Nej , vista som mej ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inneedforhelp Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 Vi har kollat i hjälp och support och gjort allt som man ska där men funkar ändå inte .. =( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inneedforhelp Posted July 14, 2008 Author Share Posted July 14, 2008 Okej .. nu kan vi se varandras datorer men när vi ska gå in på dem så står det att man inte hitta "Namn på datan". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts