Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tjena!

Jag har ett väldigt underligt problem med mitt Nero Burning Rom 6. När jag bränner ut filer över huvud taget står det att det brändes ut felfritt men ändå när jag kollar skivan står de att den är tom, Nero har fungerat felfritt förut och vad ja vet har jag inte ändrat någon inställning. Är det någon som kan hjälpa mig rätta till problemet? Tack på förhand M.V.H // __087

Posted

Brännaren har kanske pajat!?

En ny DVD-brännare kostar runt 300 kr, så du har inte så bra timpenning på att felsöka... Ev. kan du prova din brännare i en annan PC eller tvärtom!

Du kan även prova att ominstallera Nero.

Posted

jag sitter på en bärbar dator med DVD brännare, problemet är att det fungerar att bränna med IMG Burn och även tidigare med Nero men nu har det bara sluta fungera som sagt  >:(

Posted

haft liknande strul med nero men det visade sig att det var jag som var korkad "för en gångs skull" hade lyckats få till en inställning så att filen skrevs till hårddisken istället har inte nero installerat judt nu så jag kan inte kolla var inställningen finns men rota på lite grann

tub

Guest DimensionX
Posted

Kolla så att inte Nero skapar en image istället för bränner. Kolla på "choose recorder" (välj brännare). Nero kanske står på "image recorder".

Eller så kanske du "simulerar" bränning (det går också). Då bränns inget till själva skivan.