Silverbird Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Hej! Jag har en XP-dator. Hur det ser ut där om man går in på "Lägg till ta bort program" kan ni se i den bifogade filen. JAVAprogram och uppdateringar på över 1GB. Mycket av detta skulle säkert kunna avinstalleras. Vad vet inte jag. Vad skulle hända om jag avinstallerade allt?? Jag har även en dator med Vista Home Premium. Om jag tittar där under "Program och funktioner" finns JAVA inte med alls. Den fungerar ändå utomordentligt bra (för mig). Skulle min XP-dator också fungera lika bra om jag helt avinstallerade JAVA?? Hälsningar/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Du kan lugnt avinstallera allt utom Java 6 update 7 som är den senaste Javan. De äldre versionerna kan utgöra en säkerhetsrisk! Lycka till!! Malou har skrivit hur du gör här: http://www.alltomxp.se/forum/index.php?topic=9093.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverbird Posted July 20, 2008 Author Share Posted July 20, 2008 Hej ByggareBob!! Jätttemycket tack för ditt snabba och mycket bra svar och bra Maloulänk! Har nu fått veta allt vad jag ville veta! Här går det undan! Med vänlig hälsning/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts