corsamannen Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 när jag startar aktivitetshanteraren försvinner den ur bild, Den försvinner ur bild upp till höger, Kan hitta den med musen men det är ett jädra jobb att hitta rätt. Om jag hittar den och drar den rätt så jag ser den , försvinner den efter några gånger igen. Är detta ett virus? Vad göra? mvh jocke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Ställ skärmupplösningen på max. Högerklick på skrivbordet < egenskaper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
corsamannen Posted July 31, 2008 Author Share Posted July 31, 2008 skärmupplösningen är ok,inget annat förutom den försvinner. den liksom hamnar utanför Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Du har möjligen inte utökat skrivbordet till båda skärmutgångarna på grafikkortet ? (se bildexempel). Där man stänger fönstret skall det åter dyka upp nästa gång. Denna information hamnar någonstans i Registret (jag hittar det bara inte...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
corsamannen Posted August 1, 2008 Author Share Posted August 1, 2008 det fixade sig . utökade skärmen på dataskärmen och då kom aktivitetsh. fram igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts