Jump to content

Recommended Posts

Posted

Uppdatering för Windows Vista för x64-baserade datorer (KB947562)

när jag skall installera den kommer felkoden 8024200D. Har letat runt men kan inte hitta vad det är för fel.

Kan ngn kanske hjälpa mig!!!

Posted

Hittade en sida. Dock när jag gjorde som där stog. Laddat ner filen manuellt så är filen tydligen inte för den här datorn. Varför står den då kvar på listan ?

Posted

Funkar nu efter många försök!Hittade en sida där det stog at man skulle ta ner filen manuellt. Stänga av virusprog samt stänga av internet. Däreftr installera filen. Efter 6 försök så installerades den. Dock försvann inte filen från windows update menyn förrän efter flera omstarter (KONSTIGT).

Dock är det fixat och jag tackar så hemst mycket för hjälpen. Har nu haft 4blociga dagar av diverse Vista 64bit problem med drivrutiner osv. Viss hårdvara går ju inte att installera om man vi ha servicepack 1 installlerad som rex min logitech 9000 webbkamera. Ljudet har försvunnit från datorn trots att mitt X-FI visat att allt funkar som det ska. Dock kan jag inte få min grabbs älsklingsspel att funka COD4 trots alla försök har testat allt som tänkas kan. Men jag får nog ge upp. iw3sp.exe fel.

Men tack för allt  ;D ;D ;D