bmalm Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Adobe Flash Player 9.x version 9.0.124.0 är säker, men filen C:WindowsSystem32NPSWF32.dll har version 9.0.47.0, vilken är osäker. Jag har uppgraderat till 9.0.124.0, men den osäkra filen finns ändå kvar. NPSWF32.dll av version 9.0.124.0 finns i C:WindowsSYSTEM32MacromedFlashNPSWF32.dll. Kan jag bara ta bort den gamla filen C:WindowsSystem32NPSWF32? Den används kanske inte? Secunia och F-Secures hälsocheckar rapporterar båda att jag har en farlig version av Adobe Flash Player 9.x!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Visst, bare o ta bort. Men va noga så du tar bort rätt filer. Sökvägarna står när du kör secunia. Eller ännu enklare. Kör en uninstallFlash. http://www.alltomxp.se/forum/index.php?topic=7075.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts