krillansson Posted August 9, 2008 Posted August 9, 2008 Hej! när jag installerade min Lexmark 1180 så funkade den ej med vista. och vart hänvisad till en länk och laddade ner en fil tror det var på Lexmarks sida. men det funkade inte så jag tog bort filen. men det vart kvart något som kommer upp varje gång man startar upp datan. vart finns filen eller felet. det står att drivrutinen kan göra systemet instabilt och däför stoppats. Quote
wiibox360 Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 Vad heter filen till att börja med? Har du sökt efter filen på datorn? Quote
Stim Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 http://support.lexmark.com/cgi-perl/select...amp;req=:::-1:: Gå in på den länken och där väljer du tex "Bläckstråleskrivare" och i listan din produkt/modell och du kommer till ny sida där du får välja för vilket operativsystem. Kör du Vista 32-bit väljer du den, kör du Vista 64-bit så väljer du för den. Om din modell inte finns med i listan brukar en liknade modell fungera lika bra. Quote
Recommended Posts