Gå till innehåll

Passar mitt ljudkort till detta högtalarsystem?


Recommended Posts

Nej inget knas. Du använder så många kanaler som du vill.

Det är trots allt originalinspelningen som bestämmer hur många kanaler som spelats in...

Att du sedan väljer att spela upp dem alla 8 separerade, bara 6 eller bara 2 som enkel stereo är upp till dig.

Now you can finally hook up your PC directly to Dolby® Digital-supported amplifiers and digital

speaker systems, because the Aureon 7.1 PCI encodes every audio signal in real time into a

5.1 Dolby® Digital bitstream and sends it to your hi-fi system.

EDIT:

Glöm inte att beställa en TOSLINK kabel...

1 m  http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=304792

3 m  http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=304793

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej inget knas. Du använder så många kanaler som du vill.

Det är trots allt originalinspelningen som bestämmer hur många kanaler som spelats in...

Att du sedan väljer att spela upp dem alla 8 separerade, bara 6 eller bara 2 som enkel stereo är upp till dig.

Ok såg din edit där om kabel  :D och dom där tre som jag använder nu kan ta bort och använda en kabel endast och få ut allt av mitt system vad gäller ljud  :D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör med dom analoga kablarna som följer med och det låter HUR BRA SOM HELST!!!!! Har haft audigy 2 och nu X-Fi och du kommer bli nöjd med dom tro mig!!! Sen sätter du Logitech på direct channel och så kodar ljudkortet det blir mumma för dina öron

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör med dom analoga kablarna som följer med och det låter HUR BRA SOM HELST!!!!! Har haft audigy 2 och nu X-Fi och du kommer bli nöjd med dom tro mig!!! Sen sätter du Logitech på direct channel och så kodar ljudkortet det blir mumma för dina öron
He he tro de ja  har hittat ett annat ljud kort så de kommer att låta som bara den  :D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...