Jump to content

Webbläsare och mappar backar till föregående, vad är fel?

ron

Recommended Posts

En bekant till mig har ett konstigt fel. När han öppnar IE och startsidan laddats och han går vidare till nästa sida han ska läsa så laddas sidan och direkt efter det backar webläsaren till startsidan igen.

När han öppnar valfri mapp och öppnar en undermapp så backar den tillbaka till första mappen igen.

Windows Vista home premium i nyare dator (2,4ghz c2duo 4gb minne) ovanstående händer även med valfri mus (det han testat.

Det var lite strul innan med logitechmusen så han körde en windowsreparation med skivan i läsaren.

Allt annat fungerar som det ska, jag sa till han att välja att öppna mappar separat så det felet är iaf lite åtgärdat...

Guest DimensionX

Varning, jag kan inte så mycket om Vista.

Men det låter nästan som om "backspace" tangenten hakat upp sig, eller låst sig på nåt sätt.

Eller, så är det nån bugg i Vista jag aldrig hört om.

Det var lite strul innan med logitechmusen så han körde en windowsreparation med skivan i läsaren.

Logitechmöss brukar ha ett eget program och jag har aldrig hört talas om att man kan reparera Logitechmusprogram med Windowsskivan, som jag tyder det som att ni gjort!

Prova med en annan mus, det är ju snabbt och enkelt!