Belsebub Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Nu när alltomwindows.se inte går att komma in på så skulle jag vilja radera den enstaka adressen från adressfältet genom att välja shift + del. För att slippa få den dyka upp varje gång jag skriver in alltom... Men efter att jag skriver in alltomwindows.se igen så kommer adressen tillbaka i adressfältet fast jag raderat den. Varför? EDIT: Jag har lagt märke till att den inte går att ta bort från adressfältet om man har alltomwindows.se som ett bokmärke. Testade att ta bort bokmärket nu och då fick jag bort den. Men så här har det inte varit i tidigare versioner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superlight Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Vill du ta bort bokmärken från adressraden? Då kan du ju testa det här: http://ikool.wordpress.com/2008/06/25/tips...t-location-bar/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted August 13, 2008 Author Share Posted August 13, 2008 Ah, då är det i sin ordning igen Tack för tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts