Bimban Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Hejsan! Har suttit och läst om hur man fixar det när mailen fastnat i utkorgen och även testat dom flesta. Men mina mail sitter fast i borttaget mappen och går inte få bort. Kanske nån har lyckats och kan hjälpa mej. Skulle bli såååå glad/Bimban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Ladda ner och kör detta fix-program: http://www.oehelp.com/WMUtil/Default.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimban Posted August 15, 2008 Author Share Posted August 15, 2008 Hejsan! Tack för svaret och länken.Inget funkade så jag letade mej fram till Windowsmail mappen och såg att i alla mappar så fanns en fil "winmail.fol" Men den fanns inte i borttaget mappen. Jag kopierade en sån fil och la in i borttagetmappen. När jag sen startade mailprogrammet igen så kunde jag tömma mappen. Gamla tanter kan dom också./ Bimban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts