Gå till innehåll

Varför Firefox är bäst?


Gäst DimensionX

Recommended Posts

Gäst DimensionX

Det enda som skulle kunna göra Googles Chrome eller IE intressanta, är tillägg. Tusentals av dem att ladda hem, som till Firefox. :)

Med tillägg "bygger" man sin alldeles egna browser på sätt och vis. Ingen utrustad Firefox är den andra lik eftersom vi alla har olika önskemål och krav.

Opera hade kunnat bli en riktig killer browser om den haft samma möjlighet som Firefox, dvs tillägg. (stor skillnad på gadgets och tillägg)

IE tänker jag inte ens nämna eftersom den startas cirka 1 gång per år...i nödfall.

Kan bara konstatera att Mozilla var smartare än någon annan när de försåg sin utmärkta webbläsare med möjlighet att bygga ut den med tillägg.

Så, Chrome och IE är ointressanta tills de får samma möjligheter till utbyggnad som Firefox. Det är tilläggen som gör den stora skillnaden. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Som browser är Firefox inte mycket bättre än de övriga konkurrenterna egentligen, men med tilläggen blir det något helt annat. Det finns mängder med bra tillägg att ta hem som man snabbt blir beroende av. ;)

Ni ser att det är scrollpilar på listan? Det betyder att det finns fler tillägg på min lista. :D

De som har vit text är aktiva för tillfället.

Förresten, "Listan" är tack vare ett...tillägg. Som gör att det går snabbare att nå sina tillägg. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Gäst DimensionX

Okey, Opera är snabbare än FF2 som jag kör just nu, men jag lider då rakt inte eftersom det är så kort tid det handlar om ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...