tobias84 Posted September 17, 2008 Share Posted September 17, 2008 Vet inte om det beror på en uppdatering från win update eller vad som hänt. men så fort jag högerklickar någonstans i utforskaren, startmenyn osv så slutar utforsakren att fungera. någon som vet vad det kan bero på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted September 30, 2008 Author Share Posted September 30, 2008 någon som vet eller ska jag behöva installera om vista? Väldigt irriterande då man inte kan högerklicka eller köra kortkomandon osv.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Det kanske är någon sorts "plugin" som inte fungerar som den ska... Man kan ju ändra vad som ska visas i menyerna vid högerklick och där är det kanske något som är helt fel och får utforskaren att krascha. WinRAR och andra packprogram brukar ju fylla den menyn med sina egna val. Jag vet dock inte var man ska börja felsöka detta så jag är kanske inte till någon hjälp men ja ville bara säga vad jag tror är felet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted September 30, 2008 Author Share Posted September 30, 2008 har winrar men har inte krånglat innan sen är det bara antivirus, scan with super antipsyware och scan with malwearebytes antimalware, och typ ccleaner som ligger i högerklicks menyn.. högerklick funkar på ikonerna på skrivbordet men ingen annanstans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts