Gå till innehåll

[LÖST] Fel i loggboken


Lasse B

Recommended Posts

Markera I have read and agree to the terms and conditions of the NVIDIA Software License Agreement. och tryck på Download Now. Då visas det gula meddelandefältet uppe i IE. Välj Hämta filen Välj sedan Spara, och spar filen på t.ex. skrivbordet, så att du lätt hittar den. Dubbelklicka sedan på den nedladdade filen (175.19_geforce_winxp_32bit_english_whql.exe), så är installationen igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde som du skrev tidigare, och seb skötte det sig själv.

Sparade filen, det är välan bra att ha den vid något annat tillfälle, måste man ibland kolla uppdateringar av grafikkortet.

Tack, du är en klippa, jättesnällt av att man får så proffsig hjälp av dig.

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde som du skrev tidigare, och seb skötte det sig själv.

Sparade filen, det är välan bra att ha den vid något annat tillfälle, måste man ibland kolla uppdateringar av grafikkortet.

Tack, du är en klippa, jättesnällt av att man får så proffsig hjälp av dig.

Lasse B

Väl bekomme! Roligt att kunna hjälpa till. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut sista frågan nu, se nedan det var det första du skrev om att hämta.

Det är en nVidia-komponent. Har du uppdaterade drivrutiner till ditt grafikkort? Annars hämta här.

Det är välan då till mitt Ge Force 6600, så behöver jag inte söka på något annat ställe.

Hur ofta bör man kolla drivrutinerna till kortet, och då är det välan bara att andvända länken du skickade ??.

Nu skall jag sluta tjata.

Ha en bra dag.

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är välan då till mitt Ge Force 6600, så behöver jag inte söka på något annat ställe.

Hur ofta bör man kolla drivrutinerna till kortet, och då är det välan bara att andvända länken du skickade ??.

Du skall förhoppningsvis inte behöva söka annorstädes. ;)

Uppdateringarna kommer inte så ofta, och om du inte upplever några problem finns det ingen stor anledning att uppdatera. En hyfsat färsk drivrutin bör du dock ha. Och det har du ju nu, eller snart. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man utav misstag uppdaterat drivrutinerna 2 gånger,samma drivrutiner inte blir det välan dubbelt av det då ???

LB

För att få två installationer måste du ha installerat drivrutinerna i två olika mappar. Installerade du i den mapp som installationsprogrammet föreslog? I så fall har du en isntallation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...