Gå till innehåll

PowerArchiver - inte gratis men det bästa arkiveringsprogrammet?


singlemalt

Recommended Posts

Nya PowerArchiver 2009 är nog det bästa jag testat av arkiveringsprogram, och det är många.

Klarar över 30 format, inkl. zip, 7zip, rar, nrg och iso. Kan mounta en iso, kan rippa en skiva till iso, kan bränna en iso till skiva. Kör backup med schemaläggning, kan bränna filer eller backup till skiva, kan ftp:a backupen när den är klar, mm.

Har File Preview av en massa format, kan använda plugins från Total Commander.

Finns på http://www.powerarchiver.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är ju väldigt bra designat, det har Vistaikoner som jag frågade om innan (på skrivbordet).

Ska testa hur det uppför sig när man packar upp stora filer - alla gratis upppackare jag testat slutar mer eller mindre att svara när man packar upp stora filer. Undrar om detta programmet är bra trådat så detta inte händer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Nya PowerArchiver 2009 är nog det bästa jag testat av arkiveringsprogram, och det är många.

Klarar över 30 format, inkl. zip, 7zip, rar, nrg och iso. Kan mounta en iso, kan rippa en skiva till iso, kan bränna en iso till skiva. Kör backup med schemaläggning, kan bränna filer eller backup till skiva, kan ftp:a backupen när den är klar, mm.

Har File Preview av en massa format, kan använda plugins från Total Commander.

Finns på http://www.powerarchiver.com/

Vem behöver externt packprogram. ;):)

total-commander-3.gif

Finns inget som ens kommer i närheten av smidigheten att använda TC.

Men...har man inte TC och vill ha ett bra packprogram så är PA ett bra val. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Oooops, glöm mitt ovanstående inlägg, SÅ bra är nog inte TC. Kör Powerarchiver istället. Har inte windows ett inbyggt jättebra program för zip filer också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...