Gå till innehåll

Live Messenger virustråden


Recommended Posts

*********************************************

2009-01-08:

Tråden är nu låst.

Tycker du att den är felaktigt låst, var god kontakta

Malou

*********************************************

Hej, tänkte vi kunde starta en liten tråd där vi samlar all information om virus som sprider sig via Live Messenger / Msn messenger i en tråd.

Regler:

Först och främst så bör du skriva ner hur viruset agerar, t.ex. hey look at my new party pics det ger alla användare en lite varning så de vet att detta ska man inte klicka på.

Regel nummer två är inte obligatorisk men vet du vilka filer samt hur man gör för att bli av med de specifika msn viruset så skriv de också i denna tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Hej Arnada!

Är lite undrande men är din dator (MSN Messenger) infekterad med tanke på de meddelanden du får?

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Arnada!

Är lite undrande men är din dator (MSN Messenger) infekterad med tanke på de meddelanden du får?

MVH/Malou

mja, inte min dator... men många kompisar i min messenger lista som inte har varit så försiktiga med att klicka på länkar.. Är ganska säker på detta då dessa skumma meddelanden kommer oavsätt vilken dator jag använder...

en ny som kom precis:

anton_xxxx  Hey check out the pics from the crazy party!! they are nuts LOL! go here to see   http://hotmail.pics4party.info
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...