Jump to content

Recommended Posts

Posted
Gmail har lagt till en ny funktion som heter Mail Goggles som har skrivits mycket om

på nätet. Analogin kan vara långsök men funktionen påminner lite om ett alkohollås.

http://www.din-it-kunskap.com/2008/10/08/g...tion-for-epost/

I eftertänksamhetens kranka blekhet skulle jag  ha behövt detta vid ett tillfälle. :-[

Ingen större skada skedd.

Posted

Personligen tycker jag att det är en onödig funktion, man ska kunna styra över sitt handlande även om man är totalpackad. Är man så packad att man inte kan veta vad man gör, tror jag inte man skulle sätta sig för att öppna datorn... för att eposta, möjligtvis skulle man porrsurfa eftersom det skulle vara det enda som hade funkat i slutänden i alla fall :D :D

Posted
Personligen tycker jag att det är en onödig funktion, man ska kunna styra över sitt handlande även om man är totalpackad. Är man så packad att man inte kan veta vad man gör, tror jag inte man skulle sätta sig för att öppna datorn... för att eposta, möjligtvis skulle man porrsurfa eftersom det skulle vara det enda som hade funka i slutänden i alla fall :D :D

Njaa, i mitt fall handlade det om jag skulle reda ut begreppen med en sk "före detta".

Jag använde nog ett vokabulär som var en aning för drastiskt. Jag var nog helt enkelt för ärlig!

Om det var bra kan väl diskuteras! :-[

;)

Posted
Njaa, i mitt fall handlade det om jag skulle reda ut begreppen med en sk "före detta".

Dumt... men jag förstår precis vad du menar av egen erfarenhet  >:D

• 2 months later...
Posted

Är det någon som har råkat ut för detta alkolås, jag var inne på den tiden man talar om och sände i väg ett mail, för att testa men det fungera som vanligt, har inte hittat att man kan sätta på det heller.

Posted

Med datorn är det inga problem tycker jag men värre är det med  mobiltelefonen.Där kunde det varit alkolås på att skicka sms.Det är ju livsfarligt.Telefonen har man ju med sig överallt :D