Gå till innehåll

Thunderbird 115.9.0


JoWa

Recommended Posts

24 minuter sedan, //gästen sade:

Jodå, den uppdateras ofta, men jag verkar ligga lite efter tydligen?

Min version heter som bilden visar. Men kommer kanske ikapp!

 

sshot-254.png.e7301a239ab5c27a36f3b384869b244d.png

Det är tydligen rätt mycket nytt i version 102 och det är inte alla tillägg som är anpassade för det och kanske du har ett av dem: https://blog.thunderbird.net/2022/06/favorite-add-on-compatible-with-thunderbird-102/

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

49 minuter sedan, //gästen sade:

Jodå, den uppdateras ofta, men jag verkar ligga lite efter tydligen?

Min version heter som bilden visar. Men kommer kanske ikapp!

De har inte börjat att uppgradera 91 till 102 än, men det kommer. Och du kan själv uppgradera genom att ladda ned och installera 102.

Thunderbird version 102.0 is only offered as direct download from thunderbird.net and not as an upgrade from Thunderbird version 91 or earlier. A future release will provide updates from earlier versions.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bryr mig inte så, har haft tb sedan start, aldrig haft några problem tidigare, så det är inte så noga, finns med på release kanalen ändå, så det är lugnt. Som det ändå handlar om, det är ju ibland nyheter som kommer, som jag ändå inte använder, så var det sist det kom ett antal nyheter som var aktiverad som standard, dom avaktiverade jag direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Thunderbird Supernova Preview: The New Calendar Design

In 2023, Thunderbird will reinvent itself with the “Supernova” release, featuring a modernized interface and brand new features like Firefox Sync. One of the major improvements you can look forward to is an overhaul to our calendar UI (user interface). Today we’re excited to give you a preview of what it looks like!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 5 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...