Gå till innehåll

[LÖST] Åtkomstproblem till en hemsida!


Recommended Posts

Hej!

Då var det dax att ta hjälp av experterna igen, mitt problem är - På min stationära dator vill jag kunna komma till denna sidan http://www.myheritage.com/ men någon inställning (tror jag) vill annorlunda, det går inte helt enkelt.....från min bärbara dator och andra går det hur bra som helts allltså ingen fel på sidan. Det är väl någon spärr i nån brandvägg eller så kanske. Har Telia Säker Surf + Windows Brandvägg.

Var börjar jag titta?  eek

Mv LasseG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LasseG!

Hittade inget mysko på sidan. Du får väl tömma cachen eller som man säger tömma temporära internet filer och ta bort cookisarna, sedan bör det funka. Du kanske ska starta om burken också, efter denna manöver.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LasseG!

Hittade inget mysko på sidan. Du får väl tömma cachen eller som man säger tömma temporära internet filer och ta bort cookisarna, sedan bör det funka. Du kanske ska starta om burken också, efter denna manöver.

Lycka till!

Jag har gjort det du säger men inte startat om efter att rensat cachen, får testa det med.

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LasseG!

Hittade inget mysko på sidan. Du får väl tömma cachen eller som man säger tömma temporära internet filer och ta bort cookisarna, sedan bör det funka. Du kanske ska starta om burken också, efter denna manöver.

Lycka till!

Jag har gjort det du säger men inte startat om efter att rensat cachen, får testa det med.

Tack

Hej igen

Fortfarande likadant har nu testat att stänga av brandväggen både windows ock telia säker surf. ändå går det inte att få åtkomst till den sidan.!!!!

Vad att göra då?  skall man behöva om installera hela datorn för detta problem?

Mv Lasseg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LasseG!

Har du provat att ändra adressen.

http://www.myheritage.com/index.php?lang=SV

Försök med denna.

Jo jag har testat med den med....+ alla andra länkar som leder till Huvudsidan....men icke sa nicke att det går ändå....MEN nu har jag ominstallerta datorn och nu går det hur bra som helst.

Tack vissat intresse.

LasseG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...