Streamer Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 När jag pluggar in modemet så hittar xp ny maskinvara å installerar den. Blir en CDrom av modemet. Där ska installationsprogrammet ligga men de gör den inte. Har varit på en Telia butik å provat på deras datorer. Å där funkar det. Dom hade SP2. Jag har SP3. Provade även hos en kompis som har SP3. Samma resultat där. Går inte att installera. Har även provat att ta hem drivisar och programvara från Telias hemsida. Går inte att uppdatera modemet. Gjorde uppdateringen på Telia butiken å där funkade det. Men fortfarand samma reultat hemma. De går att installera Telia connect men programmet hittar inte modemet. Om man kollar masinvaran i kontrollpanelen så finns inget modem där heller. Någon som har samma problem eller lyckats få de att fuka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 När jag pluggar in modemet så hittar xp ny maskinvara å installerar den. Blir en CDrom av modemet. Där ska installationsprogrammet ligga men de gör den inte. Har varit på en Telia butik å provat på deras datorer. Å där funkar det. Dom hade SP2. Jag har SP3. Provade även hos en kompis som har SP3. Samma resultat där. Går inte att installera. Har även provat att ta hem drivisar och programvara från Telias hemsida. Går inte att uppdatera modemet. Gjorde uppdateringen på Telia butiken å där funkade det. Men fortfarand samma reultat hemma. De går att installera Telia connect men programmet hittar inte modemet. Om man kollar masinvaran i kontrollpanelen så finns inget modem där heller. Någon som har samma problem eller lyckats få de att fuka? Typiskt SP3. Jag har hittat massa buggar med SP3. Drivers som inte går att installa. MSN som inte fungerar. Osv.. OCH den har fan inget bättre drivrutinsstöd, som dom skröt om. Jag har lagt ner SP3 - orkar inte mer. kentan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Om det går så avinstallera SP3 och prova igen. /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiruna_ante Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Annars kan du ju gå in och läs dehär http://www.telia.se/privat/kundservice/sup...and#Huawei_E220 Kan lägga till denna länk där vars de finns drivrutiner till Huawei E220 http://www.mobilabredband.se/files/___Huawei+E220 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts