kudden Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Ja varför blir det så ???Det står så,varannan gång när jag startar,och jag måste trycka F1 för att få igång burken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lbl Posted October 23, 2008 Share Posted October 23, 2008 Står det inte "Disc controLLER error" ?? http://www.google.com/search?num=20&hl...amp;btnG=Search /LbL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted October 23, 2008 Author Share Posted October 23, 2008 Jo,det kanske det står.Men ibland står det annat oxå.kommer inte ihåg vad?Men jag måste varje gång när det är en text skall jag starta på F1.Denna burk som jag får hålla mig till godo är fem år (ungarna har nyare.spelfantaster) men disken är 7-8mån.gammal.hitatchi 160gb.Men grejen är oxå att den "tänker"i ca 3-5 min innan man kan börja jobba med den.Det är nytt.Ungefär som den går igenom disken och kollar den på nåt sätt.Jag har inget program som gör det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lbl Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 E jöö lixom ingen idé att spekulera i vad det är, förrän du kan ge ett korrekt felmeddelande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 Nähä.Inte ens varför den tänker så lång tid innan man kan börja använda den.varje gång. Du vet tydligen inte,för det händer varje gång man startar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tub Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 nyinstallation brukar vara det lättaste tub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts