Gå till innehåll

Låsning av verktygsfälten fungerar inte


Libra63

Recommended Posts

Fixar hur jag vill att verktygsfälten ska se ut och låser dem men nästa gång jag startar IE 7 är det en enda röra igen. Vill ha Länkar längst ner och vill tex ha Nortons toolbar i samma fält som Vertyg osv.

Windows Live Toolbar syns bara när den själv vill. Finns det något att göra åt detta problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixar hur jag vill att verktygsfälten ska se ut och låser dem men nästa gång jag startar IE 7 är det en enda röra igen. Vill ha Länkar längst ner och vill tex ha Nortons toolbar i samma fält som Vertyg osv.

Windows Live Toolbar syns bara när den själv vill. Finns det något att göra åt detta problem?

Ny upptäckt!

Ovanstående gäller när jag klickar på genvägen IE 7.

Nu upptäckte jag att om jag klickar på genvägen till FileHippo.com UpdateChecker

så öppnas den i IE 7 och då är verktygsfälten ok. T o m Windows Live Toolbar syns och verktygsfälten ändrar inte utseende när jag surfar som dom gör när jag öppnar genvägen IE 7.

Någon som kan lösa detta till mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för genväg du talar om?... har du lagt en genväg på skrivbordet så kanske det skulle kunna fungera att byta ut den mot den riktiga startikonen för Internet Explorer! Jag lyckas inte simulera ditt problem så jag gissar bara, men du kan ju prova!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för genväg du talar om?... har du lagt en genväg på skrivbordet så kanske det skulle kunna fungera att byta ut den mot den riktiga startikonen för Internet Explorer! Jag lyckas inte simulera ditt problem så jag gissar bara, men du kan ju prova!

Hej!

filehippo.com har en litet program som man kan ladda ner och kolla sen om det

har kommit nyare versioner av progam man har laddat ner från deras sida.

Nu är i a f problemet löst!

Sitter med en öroninflammation och var sysslolös så jag ominstallerade

hela burken igår och idag. ;D

A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...