Belsebub Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Ok, nu har jag gjort något fruktansvärt klantigt. På min stationära dator har jag förmodligen installerat fel biosversion.... För nu startar inte datorn längre. Hör ett längre pip när jag startar datorn sedanhänder inget mer ingen bild eller något. Är det kört nu, tippen nästa? Jag är i stort behov av hjälp för att reparera mitt klantiga misstag, om det går. :'( Detta gäller min stationära dator med modekort: http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherb...?ProductID=2690 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted October 29, 2008 Author Share Posted October 29, 2008 Jag kanske löser det här ändå, finns en smart funktion inbyggd att datorn går tillbaka till gammalt bios om inte nuvarnde fungerar. Återkommer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted October 29, 2008 Author Share Posted October 29, 2008 Det fanns som sagt en recoveryfunktion som gjorde att allt gick tillbaka till det normala igen. Tur för mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts