hojner Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Kör Vista 64. Behövde nyligen komma åt e-postkonton för att ställa in ett nytt konto, till min förvåning fann jag att "E-postkonton" under kontrollpanelen (klassisk vy) eller under kontrollpanelen/användarkonton (startsida) inte fanns där. Kan man hitta dessa alternativ någon annanstans? Kan man återskapa en försvunnen ikon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Kör Vista 64. Behövde nyligen komma åt e-postkonton för att ställa in ett nytt konto, till min förvåning fann jag att "E-postkonton" under kontrollpanelen (klassisk vy) eller under kontrollpanelen/användarkonton (startsida) inte fanns där. Kan man hitta dessa alternativ någon annanstans? Kan man återskapa en försvunnen ikon? E-postkonton konfigurerar du i respektive e-postprogram! Använder du t.ex Windows Mail, så är det där du har kontoinställningarna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hojner Posted October 29, 2008 Author Share Posted October 29, 2008 Helt sant. Dock måste man göra intällningar via kontrollpanelen när man till exempel ställer in exchange-konton. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 64-bitarsversionen av Vista har en separat kategori för 32-bitars kontrollpaneler, där "E-post" eller "Mail" är en del av dessa. Kolla under "view 32-bit control panels objects" som finns som en egen kategori i Kontrollpanelen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts