Grooge Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Försöker installera program vara från en cd, och får då en popup som säger att programvaran kräver flash player, den har jag redan på datorn i senaste version har även försökt att ominstallera densamma vilket inte hjälper. något märkligt i sammanhanget är att den inte syns i tilläggen i internet explorer. Tacksam om nägon kan hjälpa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Jag skulle bli väldigt betänksam om en CD krävde förinstallerade program i datorn för att kunna installeras. Riktiga CD brukar installera program som krävs för sin egen installation. Är detta en lagligt köpt CD eller är det en nedladdad crackad skiva ? Om den är lagligt köpt, vad heter den ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Skivan följde med min nyinköpta "sony ericksson experia x1" så den får väl betraktas som seriös. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Jo den CD'n får man väl anta är legitim... Installerade Adobe Flash produkterna syns inte bland Tilläggen i IE7 utan i Kontrollpanelens Program och Funktioner, där jag själv har: Adobe Flash Player 10 Plugin Adobe Flash Player ActiveX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Adobe Flash Player 10 Plugin ? vad är detta för något och var hittar jag den ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Adobe Flash Player 10 Plugin ? vad är detta för något och var hittar jag den ? Jag ser nu att den är anpassad för Firefox... http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grooge Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Tack jag får höra vad sony erickssons support har att säga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts