Gå till innehåll

Norton Internet Security � Minimera sökningen


Recommended Posts

När man klickar för minimera och klickar "Ja" på frågan så tycks det enbart minimera som vilket fönster som helst.  Man väntar sig att det skall minimeras med nån liten ikon ner till själva klockan, men så verkar den frågan i prestandainformations-rutan (se bifogad bild) inte gälla. Undrar hur ni som också kör NIS hur det är hos er, om den bara minimerar som vanliga fönster eller om den lägger sig som mindre ikon nere vid klockan?

Jag upplever den alltid i vägen när den - som det verkar - bara minimera som vanliga fönster och inte ner till klockan med en mindre ikon. Om allt är i sin ordning och trots man klickar "Ja" så undrar jag om nån vet hur man kan få ner den vid klockan istället, om det finns nån inställning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MINIMERA för NIS är att köra i bakgrunden  ;)

Verkar inte bättre. Jag kan inte påstå att jag känner av nån bättre prestanda efter att ha klickat på "Ja". Det märks ingen skillnad alls i princip när man klickat på den knappen, och bara minimerar ner som vilket fönster som helst.

Det hade varit kanon om den kunde lägga sig vid klockan för inte vara i vägen när man klickar på ja, eller åtminstone bara göra något synligt" så man ser att den gör någon överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag tolkar det så ska den läggas vid klockan, men tydligen inte. Att behöva ha den minimerad i aktivitetsfältet skulle störa mig också.

Alltså jag tycker bara sånna här program är fåniga när dom inte ens fungerar ordentligt. Sen ska dom ju vara simpla och inte fråga användaren om prestanda och skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...