Guest Naturguiden Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Jag vill ha bort ett program som mig veterligen inte finns på datorn men som inte går att ta bort från lägg till ta bort menyn... någon som kan hjälpa mig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 http://support.microsoft.com/kb/314481/sv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Fann inte denna : Klicka på registernyckeln Avinstallera och sedan på Exportera på Arkiv-menyn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Det är nyckeln "Uninstall" dom menar.... fattar inte varför dom har översatt det till svenska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Kolla först alla undernycklarna till "Uninstall"... hittar du "Acronis True Image" där, så är det bara att radera hela den nyckeln. Hittar du den inte så kan du markera nycklarna, som består av massa siffror och bokstäver, en efter en, och kolla registervärdet "DisplayName" i den högra vyn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Mmmm konstigt det finns inget som heter Acronis True Image i hela registret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts