Gå till innehåll

[ LÖST ] Avinstallera tidigare version av Google Toolbar?


Lasse B

Recommended Posts

-> Vad skulle jag vara ute

Om du inte förstår, så får jag väl omformulera mig då:

Vilka funktioner är det du vill ha, som Google Toolbar kan ge dig, men som inte redan finns i IE7 med IE7Pro ??

Dvs VARFÖR vill du alls installera det ??

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista frågan.

Om jag nu avinstalerar Google Toolbar med lägg till ta bort program, få man då bort allt.

Sen Ie7 pro som du rekomenderar är det på Svenska, är inte så bra på detta, därför dessa frågor.

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-< Om jag nu avinstalerar Google Toolbar med lägg till ta bort program, få man då bort allt.

Ja du, DET är en Bra Fråga, nästa fråga, Tack!

;D

DÄR har du ett sånt problem jag talar om - man vet inte vad det är man fått när man installerar sånt där...

Men du får väl kolla om du kan hitta mappen det ligger i, sen avinstallera, sen starta om, sen kolla att det är tomt i den mappen.

Men ofta så dräller ju såna där program filer lite hipp som happ runt om.

-> Sen Ie7 pro som du rekomenderar är det på Svenska, är inte så bra på detta, därför dessa frågor.

Det finns på svenska, ja, hämtas på www.ie7pro.com, och se DÄR ja, 2.4 är versionen nu, och jag som sitter här på min gamla 2.3,. uj uj uj, måste uppdateras!    :)    Svenska språket ser jag att man kan välja i inställningarna, så sannolikt får du en fråga om språk redan när du installerar det.

Faktiskt så är det som så att IE7Pro uppdaterar sig självt, bara man har det förkryssat i dess inställningar, men det hade inte jag sen min senaste ominstallation av allt.

Och som alltid INNAN man installerar NÅNTING ALLS, så skapar man en SystemÅterställningsPunkt!

HEPP!

/LbL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...