Gå till innehåll

Verifieringsprocessen kunde inte slutföras, Microsoft Office Enterprise 2007


Recommended Posts

HEjSann & hallå!!!

Jag har problem med valideringen av mitt ms office paket. Jag får till medelande att valideringen inte gick att genomföra klicka på länken nedan för åtgärda problemet. Infon jag då får fram har jag infogat nedan. Mitt problem är att jag inte har den katalogstrucktur som beskrivs i hjälpen. Hur kommer jag vidare med detta???

TACKsam för hjälp!!!

Microsoft Office Enterprise 2007

Problem: Verifieringsprocessen kunde inte slutföras. Nödvändiga filer kan ha manipulerats. Verifieringsverktyget kan inte avgöra om Office-exemplaret på den här datorn är äkta.

Lösning:

Alternativ 1: Det kan finnas uppdateringar som kräver att du startar om datorn innan installationsprocessen kan slutföras. Det kan vara orsaken till verifieringsproblemet. Vi rekommenderar att du startar om datorn och sedan besöker http://www.microsoft.com/genuine och verifierar Office igen.

Alternativ 2: (om du fortfarande inte lyckas verifiera efter att Steg 1 är slutfört):

Användare av Windows Vista:

Klicka på Startknappen.

Skriv: %ALLUSERSPROFILE%Application DataOffice Genuine Advantagedata

Ta bort filen: data.dat

Gå till http://www.microsoft.com/genuine och klicka på knappen Verifiera Office.

Obs! Du måste ha administratörsrättigheter för att kunna ta bort data.dat-filen. Om du inte har administratörsrättigheter kan du kontakta administratören för support.

Om du vill skaffa äkta Microsoft Office finns de bästa alternativen beskrivna på webbsidan Office Genuine Advantage.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...