Gå till innehåll

Åsikter om Pandas säkerhetspaket?


Recommended Posts

*********************************************

2009-01-08:

Tråden är nu låst.

Tycker du att den är felaktigt låst, var god kontakta

Malou

*********************************************

Hej

Är det någon som har testat/har åsikt om Pandas säkerhetspaket?

Eller ska jag använda COMODO?

Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte kört Panda som program, men deras onlinescanner funkar bra. Upptäckte några otäckheter åt mig och det bodar ju gott.

Annars så brukar jag köra det som kostar (om man har det gratis), just för att det kostar vanligtvis.  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en licens på panda och kan inte installera brandväggen.Har haft kontakt med felanmälan som svarar genom e-mail.tre svar har jag fått och gjort det som han skrivit.Lyckas ändå inte.Nu har han slutat skriva..(skandal)Hade f-secure men tänkte byta till ett snabbare program.Installerade f-secure igen.

Däremot har jag panda på en annan dator och där funkar det bra.(vista)

Skaffar det aldrig igen. >:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Panda sabbar Windows brandvägg

En erfarenhet jag fått av Panda är att deras suite inte bara inaktiverar Windows egen brandvägg utan även gör så att den inte går att återaktivera när man avinstallerat Panda. Rekommenderar numera mina "kunder" att aldrig mer köpa Panda. Det finns betydligt bättre köpvarianter, om man nu inte tycker det räcker  med AVG

MVH

Göte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Kört lite Panda!! Tror Panda har rätt kraftfullt Virus skydd men tyckte verson 07 var buggigt och ibland startade det inte korrekt som man var tvungen starta om win.

Kan varmt rek Norton Internet Security 2009 som är som en dröm på alla sätt och vis.

Norton har verkligen lyckats göra 2009 års variant riktigt resurs snålt jämfört med andra köp llösningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst yassin_2999

Jag har kört Panda från version 2003 till version 2008. Version 2008 hade en liten specialitet: den framställde många bluescreen.

2009 versionen har jag inte testat.

Nu kör jag Nortin Internet Security 2009 och det kan jag varmt rekommedera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...