__087 Posted November 20, 2008 Share Posted November 20, 2008 Hej, jag tror jag läst här på forumet förut om att man kan ställa in i windows xp på ett speciellt användarkonto datorn ska logga in på automatist vid start. Jag har kollat runt här i forumet och googla på detta men hittar inget svar, någon som har lust att friska upp mitt minne? tack på förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted November 20, 2008 Share Posted November 20, 2008 Tweak UI > Logon > Autologon. Skriv control userpasswords2 i Kör…, avmarkera Användarnamn och lösenord måste anges för användning av datorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted November 20, 2008 Author Share Posted November 20, 2008 aha va det så lätt alltså de borde stå med bland tips & tricks tycker ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts