Gå till innehåll

Min brännare Samsung SH-S203D har försvunnit från Enhetshanteraren


Gäst Naturguiden

Recommended Posts

Död bara så där???

Ungefär som att:

"Den lampan har fungerat i tjugo år ! Jag ser ingen anledning till att den skulle sluta fungera nu..."

Enhetshanteraren visar först upp vad den alltid visat... sedan kanske verkligheten...

Så åter igen: Ser du DVD-spelaren i BIOS och kan du starta datorn på din Vista/XP -CD ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Var inte sån nu när det snart är jul och allt... jag skall se om jag kan boota från cd under lördagen när jag skall dra igång den

Fest här nu och ölen börjar göra fötterna runda.. nget bra att hålla på för mycket med datorer då

Lyssnar mest på musik just nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju trycka FAST alla sladdar ordentligt ...  farsan har haft samma fel på sin DVD-brännare flera ggr, och hårddisken en gång, och det visar sig bero på hans reumatism ... ;)

Ett datorchassi vibrerar ju faktiskt en hel del, även om man kanske inte märker det.

/LbL!

Å Sluta SÖPE när du jobbar med datorn OCH när du SKRIVER här!

                                                                         >:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden
Se gärna det humoristiska i min pikning... Du vet att jag inte vill vara elak mot dig (någon). ;)

Men nu är det snart som att bli överkörd av tåget igen: "Nu är det hjul igen och nu är det hjul igen och..."

var tvungen att skriva lite ....

Rebus:

      alla

  iiiiiiiiiiiiiiiii

  a        a

Lösning:

Faller a faller i faller alla..

skall kolla allt ni skrivit återkommer med resultat Ha det för kvällen så ses vi framför tv:n och kalla kalla kanske vinner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se gärna det humoristiska i min pikning... Du vet att jag inte vill vara elak mot dig (någon). ;)

Men nu är det snart som att bli överkörd av tåget igen: "Nu är det hjul igen och nu är det hjul igen och..."

var tvungen att skriva lite ....

Rebus:

      alla

  iiiiiiiiiiiiiiiii

  a         a

Lösning:

Faller a faller i faller alla.. 

Hehe... vad var nu detta? Snacka om att vara rund under fötterna...haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Igår kom min brännare fram och idag är den åter borta.. och inga kablar har problem alla isatta där dom skall vara

Är det firmaware problem eller vad kan det vara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Borde man inte få någon förvarning att skivor inte bränns och den krånglar?

Ingenting av detta hände ... den bara försvann.. kom tillbaka och försvann

Jaja bara att bita i äpplet och köpa nytt ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det du kan göra är att öppna burken och kolla att kablarna sitter som dom ska.

Jag hade ett liknande problem med en av mina brännare. Den fanns där och krånglade aldrig i varken enhetshanteraren eller i Den Här Datorn... men den funkade aldrig när man la i en skiva.... hur skumt som helst.

Ditt problem tyder nog ändå på att den är kass... När den är "borta" i enhetshanteraren... boota upp i BIOS och se om den är där... eller ännu bättre... se till att det är den du bootar skivor ifrån och boota på en Windowsskiva... funkar den klockrent några gånger så kanske problemet finns någon annanstans.

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Skickade ett mail till netonnet vid 13:31 idag

och fick tillbaka detta 15:11 idag:

Du har 1 års garanti på din vara. Jag ser att du köpte paketet i början av februari detta år.

Vi måste ta in denna produkt för service/kontroll. Eftersom du inte skall behöva stå för frakten själv kommer jag att skicka en förbetald fraktsedel till dig så att du kostnadsfritt kan skicka varan till oss.

Drar till grannen och lånar en av hans så länge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...