Axbro Posted November 28, 2008 Share Posted November 28, 2008 Tjena, har en Fujitsu Siemens amilio xi2528 laptop och har ett problem med DVD enheten. Min kamrat skulle fixa till den o rensa bort en massa **** från den. Dagen efter som ja ska stoppa in en cd/dvd skiva så funka det inte. När jag går in på den här datorn finns inte DVD inheten där. Om man går in på kontrollpanelen -> lägg till maskinvara så finns den inte där heller. Sedan när jag kollar in datorns komponenter så finns den där, men dock är det en gul varnings treangel på symbolen och de står att det är något fel på den. Men när man stoppar in en cd/dvd kan man höra när den läser och skivan börjar snurra runt. Är det någon som vet vad man kan göra åt detta problem? MVH // Axel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grinders Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Hade ett liknande problem då datorn kunde inte hitta DVD-ROM enheten även om den fungerade till 100 %. Slutade med ominstallation : /grinders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Avinstallera i enhetshanteraren och starta om.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts