Guest fjamsetramsa Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Den nere i högra hörnet..ngn som vet hur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Var då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 for testing purposes only.. osv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Sök på nätet... det finns en patch och även flera beskrivningar för detta. Det är samma filer man ändrar som i Vista när det var Beta. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Ja det tror jag säkert...men om alla ska söka efter lösningar själv så är behovet av ett forum borta:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Prova samma lösning som gällde för Vista... http://www.alltomxp.se/forum/index.php?top...g57121#msg57121 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Ja det tror jag säkert...men om alla ska söka efter lösningar själv så är behovet av ett forum borta:) Jooo, självklart har du rätt... min poäng var att det är samma tillvägagångssätt som i Vista. Inte att sparka din förfrågan i rumpan. Ber om ursäkt för det! Mvh // Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Inga problem..ville bara ha en snabb lösning på det våldsamma problemet:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Det är inte samma tillvägagångssätt som i Vista! Det är samma fil, ja, men du behöver självklart ha en ändrad Windows 7-fil, inte en ändrad Windows Vista fil! Det kommer inte alls att bli bra om man tar user32.dll.mui från Vista och lägger i sin Windows 7 installation! Det är väldigt simpelt att ta bort stämpeln med en vanlig hex editor men det är ju inte många som har i bakfickan bara sådär. Jag kan bifoga en ändrad user32.dll.mui för Windows 7 x64 om någon önskar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 http://www.thehotfix.net/forums/index.php?...38;#entry139653 Det bör funka men vem orkar? Ingen som kan knåpa ihop ngn regsak som löser allt direkt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Jag kan bifoga en ändrad user32.dll.mui för Windows 7 x64 om någon önskar? Gärna en till x32... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Ja har bara x64 så jag kan ju inte få fram en till x86. Sen så går det inte att ändra genom registret, eftersom det inte har med det att göra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 ok.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Här hittar man texterna i user32.dll.mui Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts