Gå till innehåll

[LÖST] Avinstallationsproblem


DAson

Recommended Posts

Har problem med en sak skulle förut avinstallera ett program som jag inte behöver, och så var det ett spel som inte fungerade så den tog jag bort. Och nu till problemet skulle avinstallera programmet & spelet när avinstallation skulle starta så stannade den bara så där utan anledning. Vad kan det bero på någon viktig sak som fattas eller är det Windows Installer som är boven i dramat. Hoppas på hjälp som kan lösa detta mystiska fel.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har noterat några gånger att UAC-skylten inte kommit upp utan bara indikerats på verktygsfältet.

Då ser det ut som att inget händer...

Det har det även hänt att avinstallationen misslyckats och programmet ser fortfarande ut att vara installerat.

Några gånger har jag rensat manuellt i Registret (och på disken) och någon gång har CCleaner testats...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Comodo Registry Cleaner fann problem som den rensade i regiistret efter det som jag skrev att spel inte hade avinstallerats ordentligt. Men nu är registret rensat på skräp för närvarande men det blir säkert mer skräp att rensa bort.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...