Rebom Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Som ni kan se i länken nedan kam man välja fler bilder för bildspel som skrivbordsbakgrund. mitt problem är att jag kan inte välja fler än ett bild question? har någon haft samma fel och lyckats lösa det? http://www.withinwindows.com/2008/11/03/wi...iles-rss-feeds/ MVH Professor så klart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted December 2, 2008 Share Posted December 2, 2008 Du måste träffa den översta vänstra checkboxen när du väljer fler bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted December 2, 2008 Author Share Posted December 2, 2008 Du måste träffa den översta högra checkboxen när du väljer fler bilder. jo men jag kan inte kryssa i dem bara märkera kan jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Kan man på ngt sätt lägga till egna bilder i bildspelet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hampe Posted December 7, 2008 Share Posted December 7, 2008 Japp välj bara den mapp som du har bilderna som du vill visa i. KLART!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts