jeydi Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 Idag lade sig Vista till med en ny olat som jag inte uppskattar. När jag försöker flytta omkring på mina mappar på skrivbordet (lägga en mapp i en annan) så måste jag ange administratörsbehörighet (mitt användarkonto är det enda som finns och jag är listad som ägare). När jag klickar fortsätt och ger datorn tillåtelse att utföra en filåtgärd så blir åtkomsten nekad för att jag inte har behörighet. Jag har försökt med att ta bort skrivskkyddet, men det gör ingen skillnad och jag har kollat under Egenskaper>säkerhet att jag har fullständig behörighet. Jag har kört både Avast och AdWare men de hittar inga problem. Någon som vet vad problemet är? EDIT: Detta visade sig vara ett av de problem som plötsligt löser sig själv. Igår kvarstod problemet trots omstart, idag är det borta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts