setak Posted December 4, 2008 Share Posted December 4, 2008 question? kan man på något vis återställa alternativen för energisparalternativ utan att göra en ominstallation av Win xp home ? (Det jag menar är när man högerkickar på skrivbordet o väljer egenskaper, skärmsläckare, innstälingar o därefter komme till Energichema Det är helt tomt nu o finns inget att välja på det går inte heller att skapa ett nytt o spara som Tacksam för all hjälp ) mvh:Sverker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lbl Posted December 5, 2008 Share Posted December 5, 2008 Kan vara avstängt i: >>Start>Kör> gpedit.msc Där inne finns mängder med möjligheter - både under Dator Konfig och Användar konfig - så snoka runt efter (har har jag för mig) Kontrollpanelen>Energialternativ, och leta efter saker som är Konfigurerade. Som Standard är inget i gpedit.msc överhuvudtaget 'Konfigurerat', så allt ska stå på 'Not configured', som det står i min engelska version. /LbL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts