Gå till innehåll

Windows 7 bygge 6956 är ute för nerladdning


Gäst al6

Recommended Posts

  • Svar 109
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Gäst DimensionX
Är det ett tillägg o var laddar man ner det?

Här.

https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/4490

Mata bara in dina mailadresser så sköter Webmail Notifier resten. ;)

(blir snabbt ett oumbärligt tillägg)

Du får en liten ikon som ser ut som ett kuvert i aktivitetslisten. Det är Webmail Notifier det. Där kan du nå samtliga dina mail med ett tryck, sen ser du hur många nya olästa du fått. De öppnar i ny flik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden
Jag har just installerat 64-bits versionen på bärbar Acer Ferrrari med alla ingående enheter fungerande

och utan inblandning av annan DVD. Jag har tidigare kört den på en stationär Asus utan andra drivrutinmedia.

Söker efter 64 bits versionen men jag finner det inte någonstanns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns lite klent . Men eftersom Stenis säger att han lyckats få allt att fungera utan att lägga till några egna drivrutiner... och jag definitivt inte fått allt att fungera så måste man ju undra....

Vad är det som inte fungerar? Alla drivrutiner finns inte med på installationsskivan utan vissa drivrutiner finns på Windows Update. Räkna med att Windows 7 kommer att öka i storlek då fler drivrutiner kommer att läggas till på installationsskivan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Känns lite klent . Men eftersom Stenis säger att han lyckats få allt att fungera utan att lägga till några egna drivrutiner... och jag definitivt inte fått allt att fungera så måste man ju undra....

Vad är det som inte fungerar? Alla drivrutiner finns inte med på installationsskivan utan vissa drivrutiner finns på Windows Update. Räkna med att Windows 7 kommer att öka i storlek då fler drivrutiner kommer att läggas till på installationsskivan.

Detta fick jag inte att fungera:

Grafiken - Laddade ner senaste drivern till vista x32 - Funkar kanon nu

Ljudet - laddade ner från tillverkarens hemsida - Funkar kanon nu

Nätverkskortet - Laddade ner från nvidia - Funkar kanon nu

Fick med allt detta på skiva men det går inte att öppna skivan det står att det är fel version på op

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har någon fått den att fungera efter att ha uppdaterat en 6801 till 6956, eller är det en ren installation som räknas?

Det känns spontant som om chansen är rätt liten att en uppdatering skulle funka!  ;)  Men jag har så klart inte testat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har någon fått den att fungera efter att ha uppdaterat en 6801 till 6956, eller är det en ren installation som räknas?

Jag provade och valde alternativet för uppdatering men det avbröts med någon form av felmeddelande, minns nu inte vilket. Sen återstod enbart alternativet en ren nyinstallation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har någon fått den att fungera efter att ha uppdaterat en 6801 till 6956, eller är det en ren installation som räknas?

Jag provade och valde alternativet för uppdatering men det avbröts med någon form av felmeddelande, minns nu inte vilket. Sen återstod enbart alternativet en ren nyinstallation.

Jag får också bara felmeddelande... så antagligen är det bara nyinstallation som räknas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...