Gå till innehåll

Flera fel på bland annat .Net Framework+går inte att installera något


brittlos

Recommended Posts

Hej mina problem började med att det blev strömavbrott windows livemail var öppet jag har för vana att lägga in mail med regler i olika mappar. När strömmen kom tillbaka och jag öppnade mailen så kom det ett meddelande om att databasen var borta men det kunde hämta mailen från serverbas tror jag. Gjorde så men alla mappar var borta så jag fick sortera alla mailen då i inkorgen ca 2000 det var mappmailen bl.a. Ett par dar var det problem att hämta och skicka mail men det har blivit bättre. Sen kom följande felmeddelande när jag skulle kolla en sak Flex Error #1001: Digest mismatch with RSL framework_3.1.0.2710.swf. Redeploy the matching RSL or relink your application with the matching library.När jag är på internet kommer det ofta sidan är intetillgänlig kolla att du är ansluten till internet. men det är bara att uppdatera så går det ibland kommer det bara upp html text på en sida uppdatera så går det. Ibland kan jag inte stänga fönstret på krysset utan måste använda aktivitetshanteraren. Ibland så flimrar sidorna och alternerar mellan går till ipadress si och så eller till www adressen. Igår kunde jag inte alls installera ett backupprogram därför att packeten var för litet för internet explorer.Senast i raden är att det inte går att installera något överhuvudtaget när jag dubbelklickar installera kommer det att det har slutat att fungera Windows söker efter lösning.Jag har försökt installera adobe flashplayer flera gånger men det går inte. Hade symantecs uahc installerat tänkte det var fel tog bort blev bättre men sen likadant igen har inte installerat det igen.Vad är det som händer egentligen? ps glömde jag körde en systemåterställning när mina mappar försvann i mailprogrammet men det hjälpte inte tyvärr. Jag har en vista home premium 32bitars sp1./brittlos

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...