Adnerzzon Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Problem nr 1. Det går inte installera Adobe Flash. Problem nr 2. Jag kan inte installera senaste version av Google Chrome. Installationen går så långt där det sägs att webbläsaren kommer startas om etc. Men inget händer. /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted December 18, 2008 Author Share Posted December 18, 2008 *bump* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
im0s Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Fann antagligen svar på en utav dina problem, den lösningen kan du finna här : http://blogote.com/2008/ideas/browser-idea...yer-plugin.html det verkade som chrome hade kompabilitetsproblem med den senaste versionen utav flash och du är tvingad att följa anvisningarna som finns på hemsidan jag länkade. Ditt andra problem ang. att du ej kan installera den senaste versionen utav chrome kan ju bero på flera olika faktorer som är omöjliga för mig att gissa mig fram till så avinstallera den versionen du har nu (Standard procedur) och försök helt enkelt installera den nya versionen igen, Om det ej då fungerar får du helt enkelt göra det enda rätta och välja FF eller Opera XD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts