Rebom Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 jag undrar om man kan öppna en ny flik med den startsidan man har som i explorera? typ öppna alla flik med google.se? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 OM det är Firefox du menar gå in på verktyg - Inställningar. Första fliken... där ser du din startsida sedan gör du ett streck med hjälp av alt gr och | symbolen sedan skriver du google.se och klickar OK sedan när du startar upp firefox så har du två flikar öppna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 OM det är Firefox du menar gå in på verktyg - Inställningar.Första fliken... där ser du din startsida sedan gör du ett streck med hjälp av alt gr och | symbolen sedan skriver du google.se och klickar OK sedan när du startar upp firefox så har du två flikar öppna. men jag vill inte har två flikar öppna utan när jag öppnar en ny flik vill jag har startsidan där! hur gör jag det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Man har förut kunnat via about:config lägga in en ny sträng "browser. tabs. loadOnNewTab = 1" Detta har utgått i Firefox 3 efter vad jag förstått. Däremot finns nu ett Tillägg som gör samma verkan: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/777 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted December 16, 2008 Author Share Posted December 16, 2008 men titta helgonen kom fram =) tack tack det var det jag ville ha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts