Gå till innehåll

Recommended Posts

Är det den visaren Firefox själv använder?

Vet inte om det är Googles eller Mozillas fel men när jag visar PDF'er skapade i Google Drive med PDF läsaren i Firefox så blir infogade bilder helt knasiga. Så inte helt säker på att detta är något Opera användare ska glädjas åt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket som blev sämre i nya Opera, nej den åkte ut fast jag har haft Opera som första val i många år mer en 10 år synd

Bokmärkeshanteringen blev för mej rena katastrofen som jag har använt det kan inte uppväga blafferna som blev följden

framför allt strukuren som jag har med undergrupper

 

Den gammla 12,15/ 64 får nog hänga med ett tag till blir nog sen SlimBrowser när säkerheten blir för dålig i Opera 12,15

Chrome har jag alldrig kommit överens med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog Snabbval som gäller som startsida. http://help.opera.com/opera/Windows/1116/en/startPage.html

 

Tack för infon!

 

Tar bara lite lite för en gammal gumma att tänka om i nya banor men när man väl kommit över det funkar det bra - lite som Win8 stuket med "appar" som ska klickas på..Men faktiskt väldigt smart då man kan komma åt flera startsidor på ett snabbt sätt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...