haksme Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Kan någon hjälpa mig. Jag får ofta mail med bilder i (JPG & GIF) men dessa bilder visas inte utan jag får bara en liten ruta med ett rött kryss i. Från vissa avsändare finns bilderna med som bifogade filer och då kan jag ta upp och titta på dom. Hur skall jag komma till rätta med detta, jag har verkligen försökt hitta men jag lyckas inte. Tack på förhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Öppna Windows Mail... Verktyg / Alternativ / Säkerhet... ta bort bocken enligt bild! Edit: Se bara till så att mailen bevakas av ditt antivirusprogram, om du väljer att ta emot bilder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haksme Posted December 19, 2008 Author Share Posted December 19, 2008 Tack för tipset men jag har inte det bockat, får ändå inte bilderna. Använder Symantec antivirus. Kan det vara där bilderna blockeras? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Tack för tipset men jag har inte det bockat, får ändå inte bilderna. Använder Symantec antivirus. Kan det vara där bilderna blockeras? Japp... kolla inställningarna för mailhanteringen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts