Hermle Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Hej. Jag är lite osäker på om den här processorn passar i mitt system. Datorn är ju några år gammal nu, köpte den 2005. http://www.dustinhome.se/pd_5010104808.aspx?intcmp=Flik_home Har en Dell 9100, den processorn som sitter i nu heter Intel Pentium 4 640 Prescott 3.2 Ghz med socket 775 LGA. Har ingen aning vad LGA står för. Lite info om mitt moderkort finns på den bifogande bilden. Tacksam för hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Passar inte.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermle Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 Ok, då blir de o slita på dom gamla grejerna ett tag till. Tack för hjälpen fjamsetramsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Du kan ju byta mkort men det är kanske inte så lätt o hitta ett passande i en dell.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermle Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 Ok, de får bli på nästa dator istället. Är nog dags o byta upp sej snart ändå. Ska bara övertyga tanten hur viktigt det är och hänga med i utveklingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Det är idiotviktigt:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts