duvgamen Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Tänk om Windows Vista Beta 1 hade haft samma kvalité. Windows 7 Beta håller extremt bra kvalite för att vara Beta 1, Jag har endast personligen kvar en ända dator på Windows Vista, that's all. Hoppas ni andra får samma trevliga upplevelse med denna release som jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Med andra ord är Beta 1 ute? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvgamen Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 Med andra ord är Beta 1 ute? Nej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Du har visserligen ändrat ditt första meddelande, men innan snackade du om Windows 7 build 7000 och hur bra det är. Jag undrar bara då vad du menar, eftersom build 7000 inte är släppt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvgamen Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 Den är släptt till en viss målgrupp, vilket nu blivigt omnämnd att inte prata om den ännu, sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Den är släppt internt inom Microsofts väggar och har INTE gått längre än så... allt annat är en lögn. Det enda som sägs från Microsoft är att det kan tänkas skickas ut till Betatestare med början den 5:e januari... dessa uppgifter är INTE officiella. Källa: Softpedia Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Användaren duvgamen har redan kört Windows 7 längre än alla andra då företaget han arbetar på ingår i ett TAP med MS. Dessa typer av "testare" får tillgång till saker som andra inte är i närheten av och denna kategori har fått beta 1, som för övrigt sägs ha byggt den 12 december. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Nice! Då är det bara upp till duvgamen att läcka den till oss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Build 7004 enligt Scott Wylie. http://blogs.msdn.com/scottwylie/archive/2...-windows-7.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Build 7004 enligt Scott Wylie.http://blogs.msdn.com/scottwylie/archive/2...-windows-7.aspx Jag gissar att bygge 7004 kommer från winmain-trädet och inte har något med betaversionen att göra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvgamen Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 Build 7004 enligt Scott Wylie. http://blogs.msdn.com/scottwylie/archive/2...-windows-7.aspx Jag gissar att bygge 7004 kommer från winmain-trädet och inte har något med betaversionen att göra. Helt korrekt gissat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils-Petter Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 så till saken vart laddar man hem den då dyker nog upp snart skulle jag tro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Ah... så duvgamen skulle bara glänsa lite Som sagt får vi dödliga vänta till den publika betan / publika läckan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duvgamen Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 Jag märker i stort sätt ingen skillnad mot beta escrow, mer en faktum är att det är en beta och att det just därför finns fördelaktigheter så som bättre servicing när det gäller appcompat, secuirty updates etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts